ElőzményekHistory私共の小史

@import((rwml-menu))

2016


Megkezdtük Diamond Hungary Traceability System projektet.
Az alap koncepció az Ipar 4.0 megvalósítása a cégnél.
A gyártósorokat alkotó eszközökről monitorozzuk és az így nyert adatok feldolgozásra kerülnek, majd adatbázisban tároljuk azokat.

Az így gyűjtött adatok alapján kiszámolható az adott munkaállomás számos jellemzője. Jelen esetben a lentieket jelenítjük meg:

  • aktuális gyártott darabszám
  • tervezett darabszám
  • hatékonyság
  • rendelkezésre állás
  • minőségi ráta
  • tervezett állásidő
  • nem tervezett állásidő
Ezek a kimutatások elérhetőek vékony- és vastagklienseken egyaránt.

A gyártás során végzett alkatrész tesztek eredményei mentésre kerülnek, a nyomon követhetőség miatt.
Így ezek a teszt eredmények visszanézhetőek lesznek. A hibáról szóló információk különösen fontosak a megelőző intézkedések miatt..

2015


Megkezdtük a Magyar Toyo Seat Kft. gyártási folyamatának papírmentessé tételét.
A dokumentumokat kézi terminálokkal, érintőképernyőkkel, folyamatirányító lámpákkal váltjuk ki.

  • Papírt, tonert takarítunk meg, ezáltal védjük a környezetet is.
  • Átláthatób felelőségkörök, ki mit, mikor, miért, hol és hogyan végzett.
  • Pontosabb riportok készítése rövidebb idő alatt.
  • Gyártási hibák számának csökkentése “MIERUKA” által.
  • Termelési adatok, mint például digitális nyomatékkulcsok által küldött információk tárolása a termékek életciklusának pontos követéséhez (PLM).

Diamond Electric Hungary

IP alapú kamerák telepítése a biztonság és minőség növelésének érdekében.
Mivel a Diamond Electric Kft-nél 24 órás gyártás folyik, az erre jogosult személyek a biztonsági kamerák képeit akár az Interneten is nyomon követhetik.

2014


RYOWA Hungary QR kód projekt elindult.
Elindítottunk egy irodaautomatizálási projektet egy magyarországi biztosítótársaságnál.

2013


Nagyítás...Click to zoom...Click to zoom...
Beköltöztünk az újonnan épített irodánkba.

Elindult a Sumitomo Hungary TPMS (Tire presser Management System) projekt. Megkezdtük a Magyar Suzuki HR projektet.

2012


A Magyar Suzukiban megkezdtük a Java alapú infrastruktúra kialakítását.

A projekt a következőket tartalmazza:
- WAS WebSephere Application Server.
- Fejlesztői sztenderdek kialakítása.
A "Seizo" véleménye szerint a szoftverfejlesztés hasonlatos a gyártási tevékenységhez.
Minőség, Sebesség, Költségek szintjén hasonlóaknak kell lenniük.
A GENCHI GENBUTSU GENJITSU alapján kell gondolkodnunk.
Folyamatos KAIZEN tevékenységek szükségesek. A fejlesztési irányelvek hasonlóak a termelési sztenderdekhez.
Megkezdünk egy új, az MSC belső fejlesztésével közös MSC WEB-EDI projektet.
A projekt eredményeként számos új autógyártással kapcsolatos modul és funkció kerül kifejlesztésre.
Azek az új modulok szervesen integrálódnak majd a belső Lotus Work-Flow alapú munkafolyamatba, minek segítségével az irodai produktivitás és a munka minősége egyaránt növekszik majd.

2011


MSC Présüzem termelésirányítási rendszer prtojekt megkezdése
Az adatok On-line módon kerülnek feldolgozásra a napi batch futtatásokkal szemben.
Automatikus készletkezelés a présgépekről érkező adatok valamint a hegesztőüzemi információk alapján.
A rendszer eredményének köszönhetően a présüzem alapanyag és késztermék készletének csökkentése és optimalizálása.
RYOWA Hungary készlet kiértékelés valamint ECN változtatások kezelésének projektje elindult.

Megkezdtük az új SEIZO iroda építését az Új Széchenyi Terv támpgatásával. Ezt részben az MSC-vel (Magyar Suzuki) való szoros együttműködésnek köszönhető.
Hálásak vagyunk mind a Magyar Suzukinak, mind pedig a Magyar hatóságoknak a pályázat elnyeréséért.
Ez egy 2 éven át tartó projekt, amely 2011 nyarán indul.

2010


Elindítottunk egy PLC eszközökön alapuló termelésvezérlési projektet.
Ezáltal nem csak a rendszerek közti kommunikáció sebességét, hanem annak flexibilitását és átláthatóságát is növelni tudjuk.

RYOWA HUNGARY Termelési rendszere fejlesztésének megkezdése.
Az üzemi PLC rendszer és az irodai termelési rendszer integrálásával a rendszer menedzselhetősége hatékonyan növekszik. Például a nyomatékkulcsok, pickup lámpák tulajdonságai, az alapadatok mind a vállalatirányítási rendszerből beállíthatók.
Megkezdtük a TSEK(Toyo seat Europe) Termelési rendszerének fejlesztését.
Ez a Project egy 3 lépcsős SCM rendszert alakít ki.
MSC(Magyar Suzuki) - MTSK(Magyar Toyo Seat) - Eurasia Logistics - TSEK
A szükséges információk könnyen átláthatóak lesznek mindhárom vállalat számára.
Magyar Suzuki új Minőségellenőrzési rendszere lépésről lépésre bevezetésre keül a különböző üzemekben is.

Magyar Suzuki On-line (5 szinkronizált beszállító) Beszállítói Back-up Rendszere.
A rendszer használata lehetővé teszi a szinkronizált rendelési adatok elérését abban az esetben is, ha beszállítóknál bármilyen hardver, adatbázis, hálózati meghibásodás történik. Az adatok Java képes WEB-es terminálról, akár Android alapú mobiltelefonról is hozzáférhetőek.
A project második lépésében nem csak az adatokhoz való hozzáférés, de a termelési és szállítmányozási rendelések is kezelhetőek lesznek.

2009


Vállalatunk a RICOH hivatalos forgalmazója lett.
Megkezdtük a kiválló minősé RICOH termékek szállítását vevőink felé.

Megkezdtük az Eurasia Logisztikai Kft új raktárkezelési rendszer kifejlesztését a “Vantec” vállalattal együttműködve.

RYOWA Hungary elindította új projektjét, melyben érintőképernyőkkel vezérlik a gyártást az összeszerelő soron.
Ez a projekt nem csak helyet és energiát takarít meg, hanem papírt és a nyomtató tonereket is.
Ennek a "papírmentes" beruházásnak a megtérülési ideje egy év.

Elindult egy közös gyártás-minőség ellenőrzési projekt a Magyar Suzuki ZRT.-vel.
Ez az új rendszer nem csak a beviteli idő, hanem a beviteli hibák lehetőségének csökkentését is lehetővé teszi. Támogatja az érintőképernyőn valamint vonalkódolvasón keresztüli adatbevitelt.
A fejlesztés Webes Java megoldásokon alapszik, így a közeli jövőben akár más, tengeren túli Suzuki gyárakkal is képes kommunikálni.

2008


Seizo a Magyar Suzuki ZRt. oldalán csatlakozott egy új projekt magyaroszági lebonyolításához, a JAVA nyelv felhasználásával.
A Magyar Suzukiban megkezdtük JP1(Hitachi Job Control System) bevezetését.

2007


Megkezdtük a RYOWA Hungary Kft. Termelés Irányítási Rendszerének fejlesztési projektjét.
(Adatkommunikáció a Host server és a PLC között.)

2006


Eurasia-Sped Kft. Új logisztikai rendszer fejlesztés kezdete.

Megkezdtük a Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary) rendszer integrációs projektet.

Megkezdtük a TOYO SEAT Hungary (Joint business with SUZUKI) Termelés irányítási rendszerének fejlesztését.

2005



Továbbra is rendszertámogatást nyújtunk a Magyar Suzuki Rt. részére, melynek fő modulja az újonnan kifejlesztett rendszer további fejlesztése köré épül.

2005 januárjában az első új SWIFT sikeresen legördült a gyártósorról, s ezzel az általunk fejlesztett rendszer is jelesre vizsgázott.

Megkezdtük a Nifast Hungary Kft. informatikai támogatását.

Megszereztük az ISO 9001-es tanusítványt

Elkezdtünk egy IBM Lotus Domino alapú munkafolyamat irányítási projektet egy budapesti reklámügynökségnél valamint megkezdtük a vállalat informatikai outsourcing támogatását.

2003


Megkezdtük a Magyar Suzuki Rt. számítástechnikai infrastruktúrájának támogatását.

Nevünk megváltozott Seizo-Comp Kft-ről Seizo-Systems Kft-re.
A Japán IBM-mel közösen elkezdtük a Magyar Suzuki Rt. termelési és logisztikai rendszerének újratervezését, amit 2004-ben a fejlesztés követett. Fejlesztőmérnökeink felkészültségének köszönhetően 2004 decemberében eddigi legnagyobb projektünk sikeresen lezárult.

- Megkezdtük a Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary) rendszertámogatását.
Kifejlesztettünk részükre egy raktározási és anyagfelvételi rendszert, valamint szerződést kötöttünk az informatikai rendszerük 24 órás karbantartására.

2001


Elkezdtük a Magyar Suzuki támogatását egy speciális rendszer fejlesztésével.
Cégünk megkezdte a Magyar Suzuki Rt. Workflow támagatását.

1999


Mr. Ohno megalapította a Seizo-t, Seizo-Comp Kft. néven.
Vállalatunk első nagy projektje egy JIT (Just In Time) logisztikai rendszer volt, amely a Magyar Suzuki Rt. europai alkatrészfelvételét és beszállítását oldotta meg a GM Opellel közösen.
A teljes logisztikai folyamat kezelésére alkalmas rendszert készítettünk, a rendelések kiadásától az alkatrészek beérkezéséig, kezelve az alkatrészek felvételének pontos időpontját, a szállítmányozás megtervezését a gépjármű teljes megtöltése (Full Truck Loading) segítségével, figyelembe véve a JIT követelményeit.

2016


Diamond Hungary Traceability System PJ started.
Concept of this project is based on the German Industry 4.0.

All production line and equipment are monitored, and the data is collected using digital I/O modules. These modules receive data from work stations, this data is processed and saved in database.

The information collected this way is used to calculate and show several parameter of the machine, as follows:

  • actual produced parts
  • planned number of parts
  • efficiency
  • availability
  • quality rate
  • planned down time
  • unplanned down time
This information is available via thick and thin clients.

Test results of each product are also kept in host server as traceability information.
So, the data can be searched any time based on the requirement.
Especially error information is important for PM maintenance.

.

2015


Toyo Seat Hungary (MTSK) Factory Paperless PJ started.
There has been several kind of paper documents used in the factory.

Those documents will be changed to Monitors, Handy terminals, lamps, Touch screens
Etc. As a result, following will be improved:
  • Save paper, toner. Those will be kind to this Planet also.
  • Make clear the responsibility Who did What, When, Why, Where and How.
  • Less time to make report and more exact data acquisition.
  • Reduce defects by “MIERUKA”
  • Keep production data including Torque to the server for PLM information.


Diamond Electric Hungary.
Started inside factory IP-Camera PJ for Safety and Quality.

IP-Cameras can be watched from outside factory by the supervisors through Internet
Together with security guarded way.
This must be good from Safety and Quality viewpoints especially for 24 hours operation factory.

2014


RYOWA Hungary QR code PJ started.

New Project started in the Insurance company (Hungarian government main capital) Budapest.

2013


Nagyítás...Click to zoom...Click to zoom...
Seizo new office established and we removed to new building.

SDV Sumitomo Hungary TPMS (Tire presserManagement System) project started. Magyar Suzuki HR project started.

2012


Java Infrastructures Project started for Magyar Suzuki. This project includes the following:
- WAS WebSephere Application Server.
- Developing Standard.
"Seizo" thinks software development is same as production activity. Quality, Speed, Cost must be the same as production activity.
Should think based on the GENCHI GENBUTSU GENJITSU. Make KAIZEN forever.
Even developing standard is the same as Working Standard for Production.

MSC WEB-EDI New project started, this project is joint project with in-house development. This WEB-EDI has several modules and functions as car manufacture.
Those modules are linked to internal Lotus base Work-Flow, so the System can increase the office Productivity, Speed up and also Quality.

2011


MSC Stamping Shop Production Control System PJ started.
This System works on-line base, instead of daily batch System. Automatic stock registration from Press-machine PLC, and automatic stock reduction based on the Welding shop usage.
As a result, can reduce the Shop stock based on the “on time production”.

RYOWA Hungary Stock value evaluation and Engineering Change break point Control System Project started.

SEIZO new office building PJ started by the help of EU-Hungary New SZECHENYI Plan.
We could win this support by the help of MSC (Mazyar Suzuki) to the authority.
We are deeply appreciated to MSC and EU-Hungary authority for the supports. This PJ will start 2011 summer and should finish within 2 years.

2010


Started to develop Sequencer, PLC programing for plant side without using sub-contractor.
We can increase not only speed but also flexibility and transparency of the System.
RYOWA Hungary Production Control System Started. Keep the important information not only MRP, but also Assembly instruction code, Picking lamp and Torque data in part structure.
So, the MRP server can make control the assembly line direct.

TSEK(Toyo seat Europe) Production System PJ started.
This Project works as Supply Chain Management.
MSC(Magyar Suzuki) <-> MTSK(Magyar Toyo Seat)<-> Eurasia Logistics<-> TSEK Those information flows can be visualized for the related companies. This can help the flexibility of each production company, A and can make enforcing the power of MSC group.

Magyar Suzuki Quality Control System started to extend to other shops step by step.

Hungarian Suzuki On-Line (5 Synchronized delivery) Suppliers Back up System started.
This System can back up even Server, D/B, WAN completely broken, the Service can be continued through WEB terminals including Android terminal.
This System was developed through Android-Java. Second step of this project target is not only back up also make production and shipping order from Android terminals through WEB.
The system is guarded with strict user ID and passwords.

2009


Seizo was requested to be a formal agency of RICOH. So we started to supply good quality RICOH product to our customer with reasonable price.

NEW Warehouse PJ started for Eurasia Logistics LTD together with “Vantec” members.
RYOWA Hungary started new sub line System Project with touch screen.

This Project can improve not only save space, save energy but also can make cost saving for papers and toners. This paperless investment will be recovered within 1 year.
Factory Quality Control System PJ started together with Magyar Suzuki co.

This system can reduce not only input time also can reduce miss input by Touch Panel PC and bar-coded readers.
Developing language is Web based Java so in near future can communicate with Suzuki over sea factories for the same target if necessary.

2008


Seizo started the support development of Magyar Suzuki's new project in JAVA.
Magyar Suzuki JP1(Hitachi Job Control System) PJ started.

2007


RYOWA Hungary Production Control System PJ started. (Communications between Host server and PLC.)

Seizo made support contract with HITACHI EU (London) for JP1 (Job Management Partner 1) customers.

2006


Eurasia-Sped Kft New Logistic System project Started.

Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary) System Integration PJ started.

TOYO SEAT Hungary(Joint business with Suzuki) Production Control System PJ started.

2005


Magyar Suzuki Production system renewal started for New SWIFT without any problems.
ISO 9001 certified

IBM Lotus Work Flow Project started for EU Advertisement Agency in Budapest.
Seizo started EDP Department Outsourcing for this Agency.

2003


Seizo made infrastructure support for Magyar Suzuki.

Seizo-Comp changed the name for Seizo-Systems Kft.

Magyar Suzuki Production system renewal and upgrade to Parts by Parts ordering system started together with Japanese IBM for 2 years PJ.

Seizo started to work for Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary ).
Seizo installed warehouse and picking module for Summit D&V and maintaining IT infrastructure 24 Hours.

2001


Seizo started to support Hungarian Suzuki factory with customized software.
Seizo started to support Magyar Suzuki Corporation for Workflow.

1999


Seizo was founded as Seizo-Comp Ltd. by Mr. Kyouhei Ohno Managing Director.

Seizo's first project was JIT (Just in time) logistic system for handling Hungarian Suzuki's European parts picking and delivery as the joint project with GM OPEL.
We made sophisticated software to handle the whole logistic flow, from the order till the receipt through picking schedule with satisfying JIT and full Truck loading plan.

2016年


Diamondハンガリー様、トレーサビリティシステムPJスタート。
ドイツ発インダストリー4.0(第4次産業革命)とIoTのコンセプトに基づく
生産情報システムの構築開始。

具体的には、ほゞ全ての生産設備にIPアドレスを持つスイッチと結合し、
オンラインで生産の情報を刻々吸い上げます。
この機械毎の生産情報は常に、計画と対比され“見える化”情報として、
作業者及び監督者に表示されます。

検査結果の情報は良、不良だけでなくグラフ情報もデジタル化(情報量の圧縮)し、
ホストサーバーに長期保存致します。
ホストサーバーに保存された情報は、必要に応じて速やかにサーバーから取り出し、
再現されます。
特に不良情報取得はPMメンテナンスを含め、先手管理を指向して居ります。

2015年


東洋シートハンガリー(MTSK)様、工場内ペーパーレスPJ開始。
工場内には、生産指示、生産実績、不良伝票等、多くのペーパー情報が必要とされて来ました。

これ等の用紙を徐々にPCモニター,ハンデイ端末、ランプ表示、タッチスクリーン等に
置き換える事によって、以下の改善を目指します。
用紙、トナーの節約。之は環境にも優しい改善です。
作業担当者の作業実績の明確化。(QRコード、RF-ID)
工数削減と迅速化及び入力ミスの削減。
診える化”によって、不良を後工程に送らない、不良率の低減。
製造実績を、トルク情報を含め、サーバーに永久保存し、将来のPLM情報とします。


ダイヤモンド電機ハンガリー様、工場内安全作業と品質保全用、監視カメラPJ開始。
上記の目的で、約40台のIPカメラを設置予定です。
IPカメラはセキュリテイを伴った、インターネット経由で社外からも確認が可能です。
この方式は、24時間体制で稼働する顧客様では、特に有用と考えます。

2014年


RYOWAハンガリー様QRコードプロジェクト開始。

ブタペストの大手保険会社にて、新規プロジェクトスタート。
従来、製造業が主体であった為、弊社にとっては新しい業務分野の経験になります。

2013年


Nagyítás...Click to zoom...Click to zoom...
弊社新屋社完成移転。(敷地面積10,000㎡)
SDV様ポカヨケを含むTPMS(タイヤ圧管理システム)導入を受注。
ハンガリースズキ様HRプロジェクト開始。

2012年


Javaインフラ整備PJをハンガリースズキ様から受注。
之はJavaの開発標準の策定も含まれます。

弊社はソフト開発を物作りと同じと考えて居ります。
従って、生産活動と同様に、品質、スピード、コストと云ったものは、
製造業と同じく、現地、現物、現実に即して考え、行動し、問題点を捉え、
改善活動にフィードバックし、開発標準自体も、永遠に改善、進歩すべきと思います。
マジャールスズキ様から社内WEB-EDI開発との共同プロジェクト受注。
本WEB-EDIは完成車メーカーとして、仕入れ先に対する各種モジュールがあります。
その各機能の多くは、社内ロータスベースのワークフローとリンクして、
業務の効率化、迅速化、精度向上を目指して居ります。

2011年


ハンガリースズキ様プレスショップ生産管理PJ開始。
従来の日別の生産計画から、刻々変化する在庫推移を絶えず自働監視し、
必要最低限の在庫を前提にした最適生産管理システムを構築致します。
方法論としては、プレス機のPLCからの生産実績の自動計上と、
熔接車体の生産開始で使用部品の自動引き落としを刻々行います。
RYOWAハンガリー様、在庫原価評価及び設計変更による、
新旧部品切り替え指示管理システムPJスタート。
EUとハンガリー政府の補助を受けた弊社新事務所建設PJスタート。
幸いにも、新セーチェニプランに従った政府補助を受けられる事が決まりました。
之はハンガリースズキ様の後押しがあったお陰と、感謝しております。
2011年夏に着工し、2年以内に完成の予定です。

2010年


工場現場サイドのシーケンサー及びPLC開発グループ創設。
既に事務所の配線のみならず、光ケーブルの敷設(東洋シートハンガリー様、ROWA様
)を下請けを使用せず、自前で手掛けて参りました。
この延長線上で、シーケンサー、PLCの開発、維持メンテナンスも開始致しました。
柔軟性、透明性を迅速性と共に向上出来ます。
RYOWAハンガリー様生産管理PJ開始。
品番マスターと部品構成上に発注及び在庫情報を持つと共に組立作業指示に必要な情報(作業指示コード、ピッキングランプ情報、締め付けトルク等)を管理します。
上記によって、サーバーから直にIPアドレスを持つランプ類に指示が出せます。
又、締め付けトルクの回数確認もIPアドレス経由サーバーが直接カウントダウンします。

この、事務所にある、小型のサーバーがMRPを含む発注在庫管理を行うと共に、
工場の作業指示、作業管理迄行う事は画期的な事と考えられます。
これは省資源、省人工を目指す中小製造業だけでなく、大型工場の将来方向を考える上で
役立つものと思います。
東洋シートヨーロッパ(TSEK)様、生産管理システムPJ開始。
本PJは、MSC(ハンガリースズキ)->東洋シートハンガリー->Eurasia (輸送会社)->東洋シートヨーロッパ の部品と情報の流れを一体として把握致します。
結果として完成車会社側は組み付け用、部品オーダーのサプライチェーンの可視化が常時可能となります。
之は激化する自動車業界の生産の柔軟性に必ず役立つ機能と考えられます。
具体的には、輸送会社のピッキングスケジュールをTSEKのシステムに取り込み、
TSEKの生産計画を作成し、内作管理システムがスタートします。
品質情報集計システム、横展開PJスタート。
前記(MSCマジャールスズキ様)導入システムは、完成課から順次
ペイント、バンパー、ウエルデングと横展開を進行開始。
ハンガリースズキ様ON-LINE(同期納入)仕入先5社の異常時バックアップシステム同時サービスをハンガリースズキ様と共同開発完了、サービス提供開始。
之は各社のサーバーがクラッシュした際でも、SeizoにバックアップしたD/Bを使用して、WEBアンドロイド系端末からの製造指示、出荷指示を行います。
サーバークラッシュだけでなく、D/Bクラッシュ、LANクラッシュ等、ほぼ全ての
障害対策に対応可能と考えて居ります。
このシステムはアンドロイド系Javaで開発されて居ります。

第二次ステップではこのシステムの中で部品表展開も行い、アンドロイド端末からの
子部品ピック指示や組み付け指示迄を計画して居ります。

2009年


リコーヨーロッパからの要請で、リコーの正規代理店契約を結びました。
この結果、従来の弊社顧客様に品質の良いリコーの製品をより妥当な価格で提供する事が
可能となりました。(メンテナンスキットや消耗品は弊社で集中保管し、各顧客様には
余分な在庫を持たなくても良い体制を確立して居ります)

Eurasiaロジステックス向け新規、倉庫管理システムプロジェクト開始。
Eurasia 様及び、Eurasia様駐在のバンテック様メンバーとの共同開発です。

RYOWA ハンガリー様サブラインのペーパーレス作業指示システム プロジェクト開始。
本プロジェクトは従来行って来たペーパーの作業指示から
タッチパネルのスクリーン一体の工業用コンピュータを採用しました。
省スペース、省エネルギーと共にペーパーレス化によるプリント用紙不要、トナー不要と、投資費用は一年以内に回収の予定です。

ハンガリースズキ様工場品質集計システムPJ開始。
該当システムはタッチパネルPCとバーコードリーダーの組み合わせで、
工場現場からの即時入力に際し、入力工数と入力ミスを極端に低減する事を狙いとしています。
開発はWEB系のJavaで開発している為、将来はスズキの世界各国工場とのオンラインベースでの比較検討やデータの共有化も必要に応じて可能となります。

2008年


新生産システム開発をスズキハンガリー様から受注。

マジャールスズキ様からJP1(日立製ジョブコントロールソフト)を受注し、
導入開始。

2007年


RYOWAハンガリー様生産管理システムPJ開始。
  (Communications between Host server and PLC.)

日立ヨーロッパ(ロンドン)とITシステム24時間自動運転の為の
HITACHI JP1(Job Management Partner 1)顧客サポート契約を受託。

2006年


Eurasia-Sped様向け、新ロジステックシステム開発開始。
Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary)様、システム統合PJ開始。
東洋シートハンガリー様、生産管理システム受注。(スズキ様との合弁会社、2007年夏稼動)

2005年


マジャールスズキ様向け新発注方式開発を完了。
ISO9001取得。
EU大手広告代理店よりロータスワークフローシステム開発を受注。
上記広告代理店の情報処理部門アウトソーシング開始。

2003年


 Summit D&V Kft (Sumitomo Hungary)様にシステム導入と共に、
ハード、ソフト両面からの24時間サポート開始。

マジャールスズキ様向け新発注方式開発を、2年がかりで日本IBMと共同開発開始。

2001年


上記システムの成功から、倉庫管理と共にマジャールスズキ様向け構内物流管理システムを導入いたしました。
業務改善のためのワークフローシステムをマジャールスズキ様に納入させて頂きました。

1999年


Seizo設立
初仕事はGMオペルを含むEUサプライヤー
からのJITとトラックの最大積載効率を両立させる集荷計画システム開発。
当時この様な自動ソフトは世界的に有りませんでした。
Partnereink:Our Partners:Our Partners:




Fontos vevőink:Our main customers:Our main customers:

HU

JP

GB